——————————————————————————————————

Peti razred 2 casa

1.Covek praistorije i Antike

2.Muzika Antike – Mesopotamija – Kina

Ucenici treba da procitaju ove lekcije iz udzbenika. Kakvu je ulogu muzika imala ? Kakvu su ulogu muzicari imali, koliko su bili cenjeni? Da li se razlikuje i koliko uloga muzike  u Mesopotamiji i Kini ? Koji instrumenti su bili zastupljeni. Koje su se lestvice koristile.

Sesti razred- 1 cas Pesma sa notnog teksta Ah sto volim

Ucenici treba da odrede u kom taktu je pesma pisana, da taktiraju , parlato, izgovaranjem imena tonava.Da se odredi lestvica dur- moll Obnovi sta je lestvica, sta ima, sta je polustepn i gde se nalazi u Duru , a gde u mollu?Sta znaci snizilica i koji je ton snizen u F- Duru.

Sedmi razred – 1 cas Instrumenti sa dirkama- klavir Koncert za klavir i orkestar b- moll 1.stav- pocetak- Cajkovski

Ucenici treba da se podsete koje grupe i podgrupe instrumenata postoje.U koju grupu spada klavir i koji jos instrumenti spadaju u grupu sa dirkama.Kako se dobija ton kod klavira i koja je njegova preteca.Slusati koncert ca CD- odrediti koji se jos instrumenti cuju u orkestru j u koje grupe spadaju.

Osmi razred- 1 cas Dzez muzika

Procitati iz udzbenika o dzezuKako je nastao, koja je njegova glavna karaktetistika.Sta je improvizacija , koji instrumenti su najvise zastupljeni i kojim grupama pripadaju.